Wednesday, January 5, 2011

Tahun 2011

Assalamualaikum....

dah lama tak tulis ngarut2 kat sini.... tahun 2011 ni merupakan tahun yang bermula kije ku sebagai cikgu sepenuh masa..... jadi... banyak lah kije yang makin menjelma di hadapanku.....

terbaru.. aku dikejutkan dengan perkhabaran bahawasanya aku akan menjadi guru data... setelah pemergian sahabat seperjuangan ku Zamrul Nasri @ Zack bertukar ke sekolah sungai isap murni... maka.. tugasnya diamanahkan kepada ku.. walaubagaimanapun.... Alhamdulillah... data yang ditinggalkan lengkap... terima kasih kepadanya.... cuma sedikit-dikit je yang mungkin beliau terlepas pandang.. apapun arigato.....

dalam isu ni... aku bertanya kepada my best friend... dia kata... pertimbangkan sebaiknya jawatan ini disebabkan jawatan ku sekarang di luar norma.... aku pun setuju dengannya.... begitu juga teman ku yang lain... ada yang membantah sekerasnya.... namun aku mampu apa.... "telan mati mak, luah mati bapak".... sedey.. sghhh!!!

apapun.. setakat ni.. aku jalankan tugas tu sebaiknya... jangan sampai ada yang terluka dek kerja aku yang tak siap nanti.. biar mereka gumbira... asal bahagia.... uuuuu....

No comments:

Post a Comment