Tuesday, January 25, 2011

Ya Allah... bantu ku....

minggu ni aku agak stress sikit... kije sana sini.... mana nak masuk kelas nya... mana nak data nya... mana nak j-QAF nya... mana nak bina insan nya.... mana nak PIBG nya... rasa dah x cukup tangan dah.... aku pelik... mcm mana org lain dapat duduk sedap menyembang.... tapi aku... nak duduk 5 minit pun tak dapat... mana tak... jadual aku 32 masa... baru nak dok, dah kelas... kalu ada ruang setengah jam tu aku guna utk wat hal pentadbiran..... rehat??? makan???? sarapan???? hmmm... jumaat paling aku sesak napas... start kelas kul 8.00am hingga pukul 1130am.. non-stop... mampukah aku.... huhu... ya Allah.. kuatkan lah semangat aku.....

tapi... itu lah komitmen.... ada org tak tahan dengan stress ni.... sampai ada yang nak berenti kije... cepat melatah... ade yang rasa kije sbgai guru ni senang... hmm.... think again bagi sesapa yang sangka sebegitu....

Ya Allah.. Permudahkanlah urusan ku... Amiiinnn......

2 comments: